2015. nov 02.

IV. sérülés

írta: TamasVirag
IV. sérülés

Már megint a squash

2015-ben egy évvel a harmadik sérülésem után úgy gondoltam, hogy már elég régóta nincsen semmi bajom, megpróbálkozom újra a sqash-sal, hátha most már menni fog normálisan. Mivel a térdemet féltettem, ezért mindig csak térdrögzítőben játszottam eleinte egy barátommal, majd később edzővel és csapatban is.

Hónapokig nem is volt semmi probléma, míg nem egy csapat edzésen egy könnyű labda után lépve egyszer csak nem tartott meg a térdem és rögzítő ide vagy oda, befordult alám a lábam én meg ráestem. Ez az az érzés, amit nem kívánok senkinek. Amikor bevillan az embernek, hogy ezt most már meg kell nézetni szakemberrel, mert így nem maradhat.

Nem volt egy különösebben nagy sérülés, a rögzítő sokat segített, hogy rajtam volt, de utána azért 2-3 hétig érzékenyebb volt a térdem és a hajlítás sem volt 100%-os. Kérdezgettem ismerősöket, rokonokat, hogy volt-e valakinek már hasonló problémája és kivel érdemes megnézetni a térdemet. Egy barátom Dr. Tállay Andrást ajánlotta, aki műtötte Őt is, valamint egy ismerősét is és azóta mindketten jól vannak és teljesen vissza tudtak térni a sporthoz is. Meg is kaptam a telefonszámot, de a doki szabadságon volt, én viszont nem akartam máshoz menni, így felhívtam a Pasamed-et és kértem időpontot vizsgálatra. Ez valamikor 2015. augusztusában volt, a kapott időpont viszont szeptember közepe lett. Ekkor már eleget olvastam a különböző orvosi fórumokon, hogy tudjam, ebből valószínűleg műtét lesz, de érdekelt, hogy mit mond erre egy szakember.

pasamed.JPG

Amíg vártam a vizsgálatra persze elég sokat olvastam a témában és már én is rájöttem a tünetek alapján, hogy valamelyik szalag szakadása lehet a probléma, amire azt írták, hogy műtétileg lehet orvosolni. Ettől nem voltam túlzottan feldobódva, de bíztam benne, hogy van valamilyen alternatív gyógymód is talán.

Nem volt, de erről a következő post-ban fogok írni.

Szólj hozzá